AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil

  • masa pelepasan:2024-03-24 14:30:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:130
  • Penerangan pantas:

    Anshan,Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali un

Kandungan artikel

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

AnshanAktifkan butang atas. Apabila papan mencapai tinggi tinggi, plat meliputi akan secara automatik lurus dan selari dengan panel. Pada masa ini, lepaskan butang atas dan panel akan secara automatik turun sehingga ia menyambung dengan kereta. Apabila disahkan, operasi boleh dimulakan. Selepas menunggu kerja rumah selesai, tekan butang atas untuk memandu kenderaan jauh. Lepaskan panel butang dan ia akan secara automatik turun ke keadaan asalnya, selari dengan platform kargo.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

OroszlanySebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Kerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat juga banyak pembuat jambatan naik di China. Berikut adalah peralatan mekanik jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding tetap tetap. Kami berharap untuk menyediakan beberapa bantuan kepada semua orang dan menguasai lebih lanjut jambatan boarding hidraulik; Bridge Hydraulic boarding” Kata ini tidak lagi tidak dikenali. Jika anda perlu, anda boleh memahami jambatan naik mana yang lebih sesuai untuk anda. Jembatan penerbangan hidraulik, kenderaan pengangkutan elektrik, dan platformnya mengangkat hidraulik kini adalah alat-alat hidraulik dan peralatan mesin yang biasa mengendalikan gudang. Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan industri yang membantu kereta dengan selesa memuatkan dan memuatkan barang. Jembatan penerbangan hidraulik dibahagi kepada dua jenis, boleh dibawa dan bergerak, yang menyebabkan kemudahan besar. Sebagai jembatan penerbangan milik peralatan industri, Selama seluruh proses kerja, ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa kesalahan umum. Di bawah, mari kita analisis fenomena umum jambatan naik untuk semua orang& mdash; Tidak naik.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.


AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil



Dengan pembangunan cepat masa, industri dan medan berbeza mempunyai pembangunan dan ciri-ciri yang berbeza. Therefore, how to improve the efficiency of our own operations and make everything simple and convenient is the focus we are currently pursuing. With the mobile boarding bridge, masa depan ada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.

Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport,AnshanJembatan naik hidraulik bergerak, kilang jembatan pengangkutan profesional, dengan kualiti yang besar dan harga yang rendah. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kekal, selamat dan dipercayai, memastikan sistem hidraulik mempunyai prestasi penyegelan yang baik (xì ng né ng).

Jika mana-mana masalah ditemui, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu,Anshan10 ton jambatan penerbangan tetap, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting, berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

Menghormati pelangganThe platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana yang mengejutkan saya.

Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..


AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil



Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Jabatan PengurusanAkhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

AnshanMenggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Ia adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.


AnshanMaklumat produk lain
  • torayJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri-cirinya

    torayJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri-cirinya

  • torayPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerkara yang memerlukan perhatian dala

    torayPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerkara yang memerlukan perhatian dala

  • torayLif dalam rumah kecilApa pandangannya

    torayLif dalam rumah kecilApa pandangannya

  • HefeiBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKetidakfahaman produk

    HefeiBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKetidakfahaman produk

  • RubePlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikRundingan dalam talian

    RubePlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikRundingan dalam talian

  • RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran

    RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran

  • gunung yang indahJembatan pengangkutan bekasPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

    gunung yang indahJembatan pengangkutan bekasPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

  • gunung yang indahPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMemperkukuhkan kepentingan

    gunung yang indahPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMemperkukuhkan kepentingan

  • segera:Peringatan: Maklumat AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil memberi anda AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil oleh syarikat kami, perkhidmatan AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil. AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnshanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSimpan setitik kecil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!